Naturfolder Dalum Kirke
Naturfolderen findes i en e-udgave (her på siden) og i en papirudgave, der kan hentes i kirkeannekset, på Dalum Bibliotek og i Dalum-Hjallese Lokalhistoriske arkiv.
Ideen med folderen er, at den skal inspirere til at studere vores dejlige område omkring Dalum Kirke nærmere. Et lille geografisk område, men med meget at byde på. Områdets naboer er Dalumgårds jorder, Odense å, Fruens Bøge skov og Kolonihaver. Det betyder, at vi får besøg af masser af fugle, pattedyr, insekter, edderkopper og andre spændende dyr. I folderen finder du kort over området, beskrivelser af natur og dyreliv. Der er ideer til aktiviteter alene eller med andre fx børn og børnebørn. Bagest i folderen finder du en oversigt over feltguides og gode websider. God fornøjelse.

Læs naturfolder (e-paper)